onsdag 21 september 2011

utbytet

Jag är så, ursäkta språket, nedrans trött på vissa individer just nu.
Jag slås gång på gång av det fruktansvärda egoismen som finns mitt ibland oss.
"Det handlar om MIG, me myself and I."
Vart tog utbytet vägen?
Ge och ta?
Så just nu i skrivande stund är jag så irriterad att jag tror jag gör bäst i att inte prata med nån idag.
Men ibland ska man inte stänga inne ilska eller frustration utan släppa ut den.
Men idag håller jag den inom mig och låter den få utlopp när jag tränar istället.
Att hitta genuint omtänksamma människor, hjälpsamma, intresserade, vänliga etc är fasiken svårt idag.
Vissa människor önskar jag att jag fick dra hit, måste de bo 60-70 mil ifrån mig?!
Usch fi fan vilket dåligt humör jag är på idag... Och det känns som jag jobbar jämt också.
Hatar detta mån-fre.. vill ha tillbaka mina skifttider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar