torsdag 1 september 2011

Ger det en chans

Så var det snart dags för ett nattpass. Borde egentligen ligga hemma och vila med tanke på hur jag har mått men det är sista passet och jag bara kan inte låta bli.
Så nu har jag käkat sen middag, packat ihop lite fika till nattens gång.

Idag har jag fixat naglarna på Studio Q.  Inga långa klor, måste kunna fungera i vardagen och med allt pyssel jag sysselsätter mig med. Skippade fransk manikyr och körde en svag rosa nyans. Super snyggt!


Ögonshoppade lite oxå.


Hur snygg är inte denna kavaj? Stod nästintill mitt namn på den.. Önskar!
Lämnade provrummet med denna outfit. (Min egna dvs)



Gled förbi Gallrix som nu har 30% rea på allt! Förälskade mig i tre tavlor.. Kostar 299 kr/st och med rea ca 200 kr st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar