tisdag 23 augusti 2011

Målarfärg

Trött som få, kom jag hem imorse. Inte en fluga i hela lägenheten vilket kändes bra.

Lyckades sova ett par timmar och sedan masade jag mig väg och hjälpte min "extra familj" att måla deras stuga. Just nu håller jag på med projekt "fula ankungen".
Jag har hittat en ram som troligtvis fått stå i hyllorna länge länge. Ingen annan än jag såg vilken enorm potential den hade.

Men det inlägget får komma lite senare ikväll.
Här kommer lite inspiration från lite olika inredningsbutiker!


 Fint litet annorlunda badkar för den som gillar att bada har ett mindre badrum och inte vill ha det tråkiga vita badkaret som finns hos alla andra.
IKEA
 Inspiration hur man enkelt kan piffa upp sitt handfat. IKEA
 Fina naturlampa från IKEA. Blir nog ett inköp av denna till höst. Kommer passa fint i min bokhylla.
 Så snygga ljusstakar. IKEA
 Denna lampa ska jag göra mig ett försök att reproducera.
 Hittade denna i Valbo köpcentrum. Så fort lönen ramlar in kommer denna ramla upp på min vägg här hemma!
 En idee till ett fint soffbord. Ska köpa mig ett litet träbord sen gjuta en platta som man fäster längst upp.
Kommer bli grymt snyggt!
 En spegel för den som gillar det lilla extra. Från 2Plan

 Om du som jag gillar "tazzels". Denna fina vita från Hemtex
 Alternativ till höstgardiner. Blev nåt fel med färgerna på kortet. Från Hemtex
 Höstgardin - Hemtex
 Fin lampskärm i shabby chic-stil. Hemtex
Plåtbokstäver från Divas Boning

1 kommentar:

  1. En massa fina saker, vill se bilder från lyan med viiiiidvinkel :)

    SvaraRadera