måndag 15 augusti 2011

Sum-up

Så var helgen slut. Jag är på benen igen och känner mig uppvilad i både kropp och knopp.
En SPA-dag med fina Petra gjorde susen.


Har varit och ätit lunch och glott på inredning och fått lite inspiration till att fortsätta göra det fint här hemma.




Gick och såg på bio på lördagen och vi såg Captain of America. En helt sevärd film om inte annat för snyggingen Chris Evans som både jag och Petra satt och surplade åt.
Blev pizza, läsk och godis en annan kväll med en riktigt härlig film Burlesque.
Har du inte sett den tycker jag du ska se den!

Imorgon bär det av till firman igen.
Hade önskat att jag kunde ta ledigt nu i 2 veckor för att ha tid åt alla nya tankar.
Satt uppe sent igår och det bara susade ideer och nya planer för saker jag ska ta mig för.
En av dessa är bokhyllan jag länge funderat på till vardagsrummet.
Nu har jag äntligen hittat en modell som jag vill ha.
Mer om det senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar