tisdag 16 augusti 2011

Klä väggen

Så var det kväll igen och vi glider snart in på mitten av veckan. Det vill säga, snart helg!
Helgen ser ut att innehålla fest på fredag med mina kära kollegor för att fira in vår avklarade tid som praktikanter. Sen har jag erbjudit mig att hjälpa till och måla en liten kollonistuga. Hoppas på fint väder.
Blir förhoppningsvis lite klänningar och klackar på lördag tillsammans med Petra.

Veckans första dag är avklarad och jag har efter det lekt med Tulo, lagat lunchlådor med lax och rotfrukter och tagit en långpromenad i parken för att sedan köra ett kvällspass på gymmet.
Nyduschad och nyäten sitter jag i morgonrocken och ska blogga iväg ett inlägg det sista jag gör innan jag ska krypa ner i sängen.

Har tänkt på det länge men inte kunnat bestämma mig vad eller hur jag vill ha det.
Jag pratar om tavlor på väggen.
Jag vet fortfarande inte exakt hur jag ska ha det. För jag inväntar den största pusselbiten innan jag kan besluta mig om vilken vägg som jag ska sätta upp ett gäng tavlor.
Pusselbiten: Bokhylla ska jag involvera kära bror i. Behöver lite bygg och verktygshjälp.
Fick en tavla i helgen, ungefär som storasyster skänker bort kläder till lillasyster fick jag en tavla av snälla Petra.
Jag presenterar min lägenhets första tavla: en naken man!

Tack Petra <3

Idag när jag kom hem och kliver in genom min ytterdörren ligger ett paket på golvet som jag väntat på länge!

Mina efterlängtade bilder från Kan Dee!
Dessa tok-snygga bilder ska upp i vita enkla ramar och sedan upp på min kommande tavelvägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar