fredag 18 maj 2012

Upprättad fasad

Det finns just nu massa tankar som förtäcker alla andra tankar, just idag.
Kände att jag ville blogga, men inser snabbt att jag inte får ut några ord annat än om just de tankarna.
Och till skillnad från annat så är jag inte intresserad av att vinna mark,
skriva och om och skriva rätt för att vinna röster eller för att bibehålla en upprättad fasad som endast fyller syftet att själv slippa inse eller för att bibehålla sin exteriör för åskådarna.
En självuppfyllande profetia...
Men som med alla spektakel så dalar intresset snabbt och insikten kommer tillslut att innehållet var just.. 
..ingenting alls
Därför går jag och lägger mig och tänker ta nya tag imorgon.
Och då... ska ingen energitjuv få ta mina tankar eller energi.
För en tjuv är inget annat än en simpel tjuv.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar