lördag 19 maj 2012

Recharge

Så det snart dags att kliva på en 3:an med nattarbete.
Inte för att jag föredrar att jobba natt, men något som är positivt är att det är med mitt lag och det ser jag fram emot.
Har laddat batterierna idag med att åka ut till havet med Tomas och Tulo och njutit av en café latte och lite sol.
Han briljerade och slängde fram en filt, en skvallertidning och små högtalare med musik och där satt vi och försökte inbilla oss att det är så varmt som det borde vara i slutet av  maj.
Tulo njöt i fulla drag och jagade måsar som gjorde anspråk på hans brygga.
Igår släpade jag upp alla sommar och vårkläder och idag körde jag in allt i tvättmaskinen.
Nytvättat och klart och nu inväntar både jag och min garderob att våren ska komma.
Försökte efter det att slumra en stund, men det gick inte alls. Vilade en timme sen stod jag inte ut längre.
Upp och tog en dusch och lite mat, nu har jag laddat med bra musik på hög volym. Får passa på när lilleman inte är hemma :)
Nu står jag redo att åka och jobba, jag är på bra humör och det är så skönt att förklyningen äntligen börjar släppa greppet om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar