onsdag 30 maj 2012

Blundar och drömmer mig bort

Har miljoner med tankar jag önskar jag hade tid att få ner i text.
Men tiden finns inte här just nu.
Har inte fått ett dyft gjort på min lista idag. Satsar på att lägga mig tidigt och hoppas på extra energi imorgon efter jobbet så jag kan göra ett krafttag i butiken.
Kroppen värker av flera anledningar. Har bland annat utbildning hela veckan med övningar som kroppen inte riktigt är van vid.

Tyckte lite synd om mig själv idag efter jobbet så jag var vek ner mig och åkte och köpte mig en stor godispåse som plåster på såren.
Önskar så att jag hade ägt ett badkar just nu. Då hade jag tänt lite ljus, tappat upp ett varmt bad med badskum, lite skön musik och nåt kallt att dricka.
Men nu tänker jag blunda och somna med den här bilden på hornhinnan och förhoppningsvis mår jag toppen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar