söndag 20 maj 2012

In i dimman

Efter andra natten så är jag inne i dimman.
Hjärnan fungerar inte som den brukar och kroppen släpar efter den med.
Ska snart gå och lägga mig för att försöka få lite energi inför sista passet.
Sen har jag förhoppningsvis en välidgt skön vecka framför mig.
Jobbar bara 2 pass som jag nästan funderar på att ta bort om möjligt för att få en veckas ledigt.
Förkylningen är snart ett minne blott och imorgon ska jag ÄNTLIGEN få börja träna igen.
Dagens kost har varit sådär, men i brist på energi och matlust har dagens intag endast bestått av varma mackor.

Jätte gott men knappast någon näringsrik kost.
Efter min powernap ska jag äta min nyttiga kycklingrätt med pasta.

Sov på tok för lite idag, bara 5 timmar lyckades jag skrapa ihop.
Masade mig ut på utegården och försökte insupa lite frisk luft och några solstrålar.
Insåg när jag satt där på min lilla solstol och i mina nytvättade jeansshorts att nu börjar det.
Nu börjar den här enorm härliga tiden!
Våren, sommaren och värmen kommer och dagarna blir längre och lättare.
Jag lovade mig själv när jag satt där och kisade mot solen att denna sommar ska jag njuta lite extra mycket!
Jag ska sola, bada, äta god mat, umgås med människor som får mig att må bra, resa, se nya saker och sa jag njuta?!




1 kommentar:

  1. Jag är ledsen att inte jag är en av dem =(

    Kram P

    SvaraRadera