torsdag 12 januari 2012

Rapport från sängen

Ligger i sängen och bloggar. Sjukt vad mycket nödvändigt och onödigt man kan göra med en iPhone
Har haft skytte hela dagen. Klarade uppskjutningen och dessutom med 15-0 resultat. Which menas alla skott där de ska vara. Det som är så lustigt är att jag alltid presterar lite bättre när pressen kommer. Var och sköt dagen innan och fick inte till någon 15-0. Får vara glad att man har lite tävlingsskalle så det funkar när det väl gäller.
Fick sluta tidigare och drog och träna. Hämtade lilleman från dagis.
Sen köpte jag mig gott och nyttigt protein snacks till efter träning: torkat kött!
Gott och bra med protein!
Smakprovade och det var riktigt gott! Lite dyrt men då jag inte är så förtjust i alla dessa bars som finns blir detta toppen!
Dags för natten! Upptäckte till min lycka att jag är ledig Fredag eftersom jag jobbade hela helgen... Långhelg! Nice

1 kommentar: