söndag 9 oktober 2011

Bild-söndag

Hurtiga jag har varit med lilleman och sprungit i skogen.
Som en vinnare känner jag mig varje gång jag lyckas ta mig ut och springa. (eftersom jag alltid tyckt det är så ofantligt tråkigt) Men det är faktiskt väldigt skönt när man har en skog nära att springa i.


Skönt och ännu skönare när man kommer hem, duschar, glider ner i mjukisbyxorna och sjunker ner i soffan.
Då känns det rätt bra kan jag säga!
Stod en dam och delade ut en hälsopåse som jag fick med mig hem.
En energibar från Herballife, som jag snart ska tugga i mig och ett presentkort för ett kropssscanning värde 350 kr.
Ska bli kul och se vad man har för muskelmassa, metabolisk ålder, fettprocent m.m

Titta så fina blommor jag fick av min söta familj!

Helgen har varit skön och jag har verkligen försökt vila bäst jag kunnat.
Fredagen blev en skön ledig dag med promenader i solen, lunch på stan, fyllde på kylskåpet med mat och sen blev det kransbygge framför idol på tv.




Tyvärr hann limpistolen dö innan jag blev klar med den.
Kanske kan pyssla klart den ikväll..

Lördagen bjöd på leverans att mitt färdiga soffbord!! LYCKA!
Jag ska bara städa till här hemma sen kommer en bild!
Jo-ci och hennes kille hjälpte mig att köra hem bordet till mig. Sen började det rycka i Jo-ci pyssel-nerv och vi passade på att göra våra fjärilstavlor som vi pratat om.
Det var en härlig eftermiddag.
Jag har hittat en pysselvän!
Haha det är inte alls som nappar på att sitta i timmar och pyssla med tapeter och lim för få en tavla.
Vi hade det mysigt, lite mat från Max, lite musik, pyssel och en hel del skratt.
Och bäst av allt så fick vi oss en varsin snygg tavla!




Jag håller redan på med en ytterligare i lite annorlunda stil.

1 kommentar:

  1. oo, varning varning för herballife! Eller iaf en liten hint om att inte ta deras kroppsscanning på största allvar utan iaf ha i åtanke att det resultatet dom presenterar är i syfte att få dej att köpa deras prylar... Jag var där en gång (då jag dessutom var i mitt livs form) och det rådet jag fick var: Du är VÄLDIGT överviktig, vi skulle rekommendera dej att du väljer bort vanlig mat till förmån för vårat pulver här, som kommer att hjälpa dej att gå ner till en hälsosa vikt. Eee.... jaha, tack men nej tack! Så bara ett litet tips på vägen:) kraaam

    SvaraRadera