onsdag 1 juni 2011

En oslipad diamant

Det är allt för sällan vi gör det. Det är allt för sällan vi vågar ta åt oss och säga tack.
Det är allt för sällan vi stannar upp, tänker till och säger vad vi egentligen tycker.
Komplimanger pratar jag om.
Uppskattning.
Att säga till de människor man har runt omkring sig att man uppskattar dem.
Men inte bara mår personen bra av att få en komplimang, man mår själv väldigt bra att ge dem oxå.


Jag har haft bedömningsamtal idag och fick höra i 3 timmar enormt mycket fina ord.
Slutklämmen blev från en av de inblandade att jag var en oslipad diamant.
Jag kommer att blomma och han förväntar sig mycket från mig. Potential.
Generad men glad gick jag därifrån, några centimeter högre än när jag klev in.


Nu är på topp och genast började det klia i mina kreativa fingrar.
Det är dessutom perfekt fixar väder.. lite kallt, mulet, regn i luften.
Bilder kommer under dagen!


1 kommentar: