måndag 20 juni 2011

Min helg

Hade en skön dag igår. Sov ett par timmar sen glodde jag på några avsnitt av solsidan.
Käkade en pizza till middag då kroppen akut skrek efter mat.
Sov ett par timmar på soffan.
Hela helgen utan lilleman. Har varit tomt men skönt eftersom jag då kunnat sova, träna och förbereda mig inför nattpassen som pågått hela helgen.
När jag vaknade på soffan och hörde hur regnet smattrade på taket ville jag bara få ligga kvar och mysa i soffan.
Lite bitter över att behöva jobba.
Men så efter detta nattpass inser jag att jag faktiskt har världens bästa jobb.
Eller det är väl kollegorna som gör hälften av att det är roligt på jobbet.
Skiftarbete är väl inte det mest önskvärda men jag ska definitivt inte klaga.
Jag kunde ha haft det betydligt värre.
Nu är lilleman där han ska vara. Med mig!
Nyduschade är vi båda två. Jag sitter och fikaar lite nu och sen ska vi krypa ner i sängen och sova ett par timmar.
Det ska bli mer än skönt.
Godnatt medan ni andra får leva med godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar