lördag 11 juni 2011

Livet spinner vidare

Jag kan inte annat än säga att livet leker just nu.
Man får välja att se så mycket man kan ur ett positivt perspektiv.
Jag har haft ytterligare en strålande dag.
Frisören - Check!
Blev det bra?
Mycket bra
Sen blev det lite promenader i solen med lilleman för att slutligen cykla över till Tilda o company för en riktigt god middag och trevligt sällskap. Det bjöds på kotletter, ugnsbakade grönsaker, sallad, efterrätt och massa tjejsnack.
Studentfirarna susar runt på gatorna, de har nog hållt på i flera timmar nu.
Nu är det verkligen sommar på riktigt och jag säger det igen: det gäller att njuta av varenda sekund.
Nu ska jag snabbt slå ihop en packning inför bilresan imorgon.
Planen att sticka tidigt faller nog lite pga att jag inte har packat än.
Men en avresa innan kl 9:30 borde jag väl lyckas med?

Godnatt gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar