onsdag 5 januari 2011

Love it

Nu är det bara 9 dagar kvar som jag kommer befinna mig i denna stad.
Mia - ja nu är jag tillbaka i björkarnas stad!
Efter att ha fått en veckas julledigt åkte jag upp igen för att dra av 2 skoldagar för att sen vara ledig ytterligare 5 dagar.
En ros och en ask choklad till schemaläggarna!
Fick via Gratisbio ett erbjudande att testa 1 gratis månad på Lovefilm.se och fick igår hem min första film.

Gå med i Gratisbio du med!
http://gratisbio.se/?RecruiterID=403498
Hur smidigt som helst och perfekt för mig som inte tar mig till videobutiken och hyr film speciellt ofta.
Igår såg jag "CopOut".
Jag har sett bättre filmer om vi säger så...
Idag har jag redan hunnit beta av en hel del måsten inför min flytt.
Min lista är lång på saker att fixa och göra.
Jag har skrivit på hyreskontraktet och postat, adressändrat, sålt av möbler, börjat packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar