torsdag 3 november 2011

Svaga ben

Jag hade riktigt jobbigt att ta mig ur sängen imorse med både skön träningsvärk samt ett vänsterknä som är skadat.
Ont ont ont och allt tar mycket längre tid nu :(
Vet inte vad som har hänt med knät men det gör skärande ont.

Nu har Soffi lämnat mig efter två härliga dagar med skratt och mycket prat.
Underbara människa vad jag tycker mycket om dig! Jag är så glad att våra vägar korsades.
<3
Lite inspiration till att komma igång med träningen igen som legat på hyllan ett tag.
Jag har tränat lite här och lite där, sprungit lite här och lite där men mina vanliga rutiner med mat och träning har jag tappat.
Så nu känns det extra skönt att både kommit igång med träningen och med maten men framförallt att inspirationen kommit tillbaka.
Så nu har jag ätit min förr så rutinmässiga frukost med ägg, keso och gröt. Nu blir det en morgonpromenad med lilleman!

3 kommentarer:

  1. Det är så tråkigt bara att du bor så långt borta.. Vill ju ha tillgång till kramaroch samtal i soffan..

    Älskar dig!

    /S

    SvaraRadera
  2. Men NEJ, vad har hänt med knäet?? Stackare! Håller tummarna för att det blir bättre! Kram påre

    SvaraRadera
  3. Sluta härmas med korsbandskada!

    SvaraRadera