söndag 6 november 2011

Allt gott tar slut

Så är det bara.. allt gott tar så småning om slut.
Chipspåsen..
Besöket av Soffi..
Filmen..
Helgen...
och annat...

Har haft en förhållandevis skön helg... Har haft mycket jag "borde" göra..
Men jag har nästan inte gjort nåt av alla de borden.
Tvättstugan har jag hunnit med och jag får nog vara nöjd med den insatsen.
Utöver det har jag målat lite, ätit god mat, soffhäng, tittat på film, ätit godis och glass, promenerat.
Nu ska jag stänga ner och lägga mig och läsa en härlig tidning med jultips.
Det är smått galet att butikerna har börjat plocka fram julpynt.
Men även om jag skakar lite på huvudet när jag springer igenom butikerna så måste jag erkänna att jag längtar lite efter julen och den mysiga känslan av pyssel, ombonat, ljus och allt som hör till julen.
Jag har faktiskt redan köpt min första julstjärna...

Gällande knät så börjar det bli mycket bättre. Har ingen aning om vad som hände med knät, men jag var riktigt orolig att smärtan skulle sitta i länge och jag skulle ha problem med knät i framtiden.
Men det verkar bara ha varit någon inflammation eller liknande, för nu börjar jag kunna gå och röra mig normalt igen!
Tack för omtanken Lisa!

Just ja... Måste ju ge lite credd till E:on.
Fick hem ett brev med 4 st biobiljetter och en lapp där chefen bad om ursäkt för bemötandet från säljaren...
Inte illa!
Bio för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar