onsdag 9 november 2011

Fightplay gav mig en snyting

Dagarna går fort... snart är det december och dags att börja fundera på julpynt och julklappar.
Dagen har bara susat förbi.
Roliga skytteövningar med bra resultat vilket gör mig glad!
Var nog min bästa skjutning någonsin och vi avslutade dagen med lite andra roliga och nyttiga övningar.
En "Fightplay" som gav mig en tjuvsmäll som innebar ett blåöga och ett spräckt ögonbryn.
Jag får vara glad att det gick som det gick, kunde ha blivit en störra skada och i värsta fall fått en skada på ögat.
Men ögat klarade sig bra och slutresultatet blev att jag fick sy ihop ögonbrynet på hälsocentralen.
Tröstade mig med en pizza på American Take Away tillsammans med Josefina.
Har haft en grymt roligt dag trots allt och jag kommer garanterat sova skönt inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar