måndag 7 februari 2011

Positiv så att jag kräks

Du har bara en av varje person i ditt liv.
Begriper inte hur vissa människor kan välja att bråka bort sina liv.
Kan ännu mindre förstå människor som inte fattar att livet är kort eller att inte begripa att be någon person i sin närhet fara åt helvete faktiskt kan innebär att man förlorar den personen eller relationen till den personen för gott.
Vissa är bara vårdslösa helt enkelt.
Jag har i alla fall haft världens underbaraste helg och det är fasiken med sorg den är över nu.
Trots så mycket stök som har varit runt omkring mig på senaste så är jag ändå damn good happy!
Bara för att jag väljer det.. Jag väljer bort det negativa, fokuserar på det positiva.
Jag har en egen lägenhet, ett nytt underbart jobb med underbara människor....positiv så att jag nästan kräks lite själv! ;)
Jag väljer de människor som ger mig energi istället för att stjäla energi.
Längtar mot våren, skinnjackan, solglasögonen, conversen och allt det som står framför mig just nu.
Visst jag saknar många människor just nu, men väljer istället att tänka att jag är glad som faktiskt saknar.
Vissa har inte ens någon att sakna.
Jag saknar min firework!




There's so much craziness, surrounding me

There's so much going on, it gets hard to breathe

When all my faith has gone, you bring it back to me

You make it real for me

When I'm not sure of, my priorities

When I've lost site of, where I'm meant to be

Like holy water, washing over me

You make it real for me

And I'm running to you baby


You are the only one who saved me

That's why I've been missing you lately

Cause you make it real for me

When my head is strong, but my heart is weak

I'm full of arrogance, and uncertainty

But I can find the words, you teach my heart to speak

You make it real for meee, yeaaa

And I'm running to you baby

Cause you are the only one who saved me

That's whyyy I've been missing you lately

Cause you make it real for me











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar