måndag 21 februari 2011

Dille

Så är det lite med mig. Jag får lätt dille på saker och ting.
Det enda som egentligen susar i mitt huvud just nu är inredning och renovering av gamla möbler.
Det jag är på jakt efter just nu är nya knoppar till köksluckorna.
Hade tänkt mig nåt i den här stilen.


Sen har jag gått och kärat ner mig i den här bokhyllan från Village.se

En ytterligare sak som står på listan är att hitta en schysst kökslampa.
Har inte hittat någon som känns rätt än.
Man får helt enkelt ta lite i taget eftersom plånboken inte är speciellt fet just nu.
Min dator kokar varje gång jag startar den.. den har levt i snart 2 år och det börjarväl bli dags för den att gå mot ljuset antar jag,
Så fort lönen trillar in ska jag skutta till Clas Ohlson och köpa mig en kylare till datorn.

De här är två äldre möbler jag dillat fast på som finns på blocket.
Tanken är självklart att måla dem vita.

Har jag visat mina köksstolar och mitt fina köksbord som jag pratade om förut?
Tror inte det... kommer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar