onsdag 13 april 2011

Rullar på

Nu rullar vardagen på i full fart.
Intressanta dagar som avlöser varandra och jag helt slut på kvällarna.
Sitter och surplar på en Aloe Vera dricka och jag ska snart ta tag i både disk, förberedelser inför morgondagen, fixande av lunchlåda och diverse saker jag måste ta tag i innan sängen kallar.

Jag är inte van att gå upp 5:15 men det är helt klart värt det med tanke på att jag slutar 15.
Har varit och promenerat i vårvädret i parken och njutit av att det ÄNTLIGEN, ta mig fan är vår!
Bara en dag kvar sen är det helg!
Imorgon ska jag dra igång med hårdträning igen! Avsaknaden av träning har satt sina spår nu och det är dags att ta tag i det på allvar. Hårdträning kanske var en smula överdrivet, men jag ska i alla fall börja träna.
Ska ta min prova-på-månad på allvar och nyttja varenda dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar