onsdag 20 april 2011

Me and my pain

Jag kommer förmodligen alltid få galen träningsvärk i benen. Det spelar liksom ingen roll hur jag gör.
Nu beror det iofs på att jag haft träningsuppehåll på ett par veckor.
Skönt att vara igång igen.
Nu sitter jag och bloggar medans lilleman ligger och solar på mattan samtidigt som vi lyssnar på TV-shop som står och går i bakgrunden.

En kort dag på jobbet sen ska jag till gymmet och få lite endorfiner producerade.
Livets goda ting som ger oss endorfiner!
Var och sprang lite på Rusta i helgen och hittade dessa grymma tapeter!



Blinkade lite med ögonen och frågade snällt om jag fick ta med mig lite tapetprover.
Som ett barn i en godisaffär hittade jag tapet efter tapet som var riktigt snygg.
Nu kanske du undrar vad jag ska med massa tapetprover till?
Jag hade tänkt lägga in dem i mina tavelramar och ha som schyssta bakgrunder till mina kommande svart/vita bilder som jag vill ha.

På vägen ut från affären stod denna soffa/säng och lockade.

Tänk att få ligga i denna en sommareftermiddag/kväll i kvällssolen, dricka något gott och bara njuta av livet!
Jatack!

Nu blir det en promenad med lilleman sen dags att stega iväg till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar