onsdag 14 december 2011

Jag har blivit med..

Iphone...
Japp så kom dagen då jag också föll dit.
Jag har köpt mig en vit Iphone 4S.

Utöver det har jag haft en sån där dag där man egentligen borde ha stannat under täcket.
Vaknade, bestämde mig för att göra två tavlor.
De krånglade varpå jag spräckte glaset på en av ramarna.
Gick ut på promenad och det började regna och blåsa.
Gick in och fixade lite i lägenheten med det ena och det andra.
Ringde Telia och frågade vart min Iphone var som skulle ha levererats igår.
Krångel hit och krångel dit, det slutade med att jag skulle få åka ner till butiken och köpa en där.
Bestämde mig för att åka och träna, gick ner till bilen och den vill inte starta. Stendöd.
Fick promenera till butiken i pissregn igen och blåst för att köpa mig en mjölk.
Skitdag!
Men dagen slutar i alla fall bättre än den började.
Jag har städat lägenheten och den är finare än den varit på länge.
Alla papper är på sin plats, inga kläder på fel ställen, all nytvätt är struken och inlagd i garderoben, alla småprylar har en egen plats och jag känner en viss ro nu när jag ska gå och lägga mig.
Imorgon ska jag försöka lära mig hur denna lilla söta fina vita manick fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar