fredag 22 juli 2011

SEMESTER

Så har det äntligen blivit dags för mig att få semester!
Igår var sista dagen på jobbet som silverräv och är numera dubbad till ett par guldkronor.
Känns riktigt bra och jag har fått enormt fina bedömningsunderlag.
Alltid kul att få känna sig lite älskad en stund.
Firade in semestern med ett glas vin på balkongen. Njöt av semestern, vädret och sällskapet.
Sedan blev det middag och ett glas öl med några vänner.
Satt uppe sent till småtimmarna och pratade.
Sov nästan 12 timmar och åt brunch för att sedan packa ihop sommarkläderna, träningskläderna och datorn.
Hoppade in i bilen och körde 17 mil söderut för att äta god middag med familjen.
Nu sitter jag här själv på baksidan och njuter av att det är en riktig skön sommarkväll.
Brasilienväder skulle man kunna säga.
Mina planer för semestern är att träffa många vänner som jag inte träffat på länge, sola, äta god mat, dricka vin på uteserveringar, använda alla mina klänningar och högklackat, läsa böcker, sova, bada, ställa mig på loppis, gå på loppis och under dessa semesterdagar ska jag undvika stress allt jag bara kan.
Njuta är ledordet.
Helst hade jag velat kunna dra på en solsemester utomlands, men just nu ser det inte ut att vara genomförbart.

Har glömt att kommentera!
Tack ni som lämnar kommentarer då och då.. värmer och alltid roligt att läsa.

Oskar, Hoppas du har det lika bra!
Filip - Tack så mycket!
Mia - Ska bli bättre på mina utlovade före-efter bilder. Kram
Syster - <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar